Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Persbericht: OHRA verzekert Afrikaanse weeskinderen van zorg

Arnhem, 25 november 2011  - Nederlandse consumenten kunnen met het afsluiten van een OHRA Zorgverzekering via www.oneforone.nl voortaan weeskinderen in Tanzania helpen. Voor iedere afgesloten verzekering sluit ONEforONE meteen voor drie jaar een verzekering af voor een weeskind in Tanzania, zodat zij voortaan ook op goede zorg kunnen rekenen. Naast de lage maandpremie van € 102,01 profiteren verzekerden daarnaast van alle voordelen van de OHRA Zorgverzekering: optimale keuzevrijheid en direct hulp wanneer het nodig is. De ONEforONE Zorgverzekering van OHRA werd gisteren gelanceerd tijdens een grootste flashmob op de Dam in Amsterdam.

ONEforONE zorgt in ontwikkelingslanden voor rechtstreekse ontwikkelingshulp, zonder ingewikkelde routes of stichtingen. De snelle en adequate service van OHRA en de hoge tevredenheid onder klanten gaf voor ONEforONE de doorslag om de verzekeraar te benaderen als partner van dit bijzondere project in Tanzania. Fleur Dujardin, commercieel directeur van OHRA, geeft aan graag mee te werken aan dit initiatief: “Om de ONEforONE-verzekering extra aantrekkelijk voor consumenten te maken, bieden wij een scherpe premie. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat ook buiten Nederland kinderen goede zorg krijgen.”

Bereken nu je zorgpremie en stap over op
de ONEforONE Zorgverzekering.
Zo ontvang je zelf een goede zorgverzekering met tot wel 200,- korting én help je een weeskind in Tanzania aan zorg.

LIKE en DEEL dit bericht. Bedankt voor de support!

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0 (from 0 votes)