Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Consumenten kiezen weer massaal voor de OHRA zorgverzekering

Voor de tweede keer op rij neemt OHRA een Top 3 positie in tijdens de jaarlijkse Independer Awards. Ook afgelopen jaar (4 november ’10 – 1 oktober ’11) kozen prijs- en kwaliteitsbewuste consumenten vaak voor een zorgpolis van OHRA. Voor de verzekeraar zelf is de Independer Award het bewijs dat Nederlanders de inspanningen van de verzekeraar waarderen. Sinds begin 2011 legt het bedrijf namelijk sterk de focus op haar service naar klanten. Met de claim ‘Direct geregeld’ laat OHRA zien hoe verzekeren moet zijn: klanten direct helpen als ze het nodig hebben. Met duidelijke taal, begrijpelijke producten en een snelle service.

De Independer Award geldt inmiddels als een belangrijke publieksprijs als het gaat om zorgverzekeringen. Het afgelopen jaar was OHRA - na Delta Lloyd – de meest gekozen zorgverzekering op de vergelijkingswebsite Independer.nl. De verzekeraar is vooral populair onder jonge vrouwen, vooral vanwege de vergoeding voor alternatieve geneeswijzen.

Volgens Independer.nl spelen de drie populairste zorgverzekeraars goed in op de behoefte van hun klanten. De publieksprijs is het bewijs dat OHRA er in slaagt goede service én een aantrekkelijke premie te combineren. Fleur Dujardin, commercieel directeur, is dan ook trots op deze tweede plaats voor OHRA. Dujardin: “Dit is de stem van de consument die kijkt, vergelijkt en een afgewogen keuze maakt. Klanten waarderen onze producten op Independer.nl met gemiddeld een 7.9. Het is voor ons het bewijs dat consumenten onze inspanningen waarderen en dat wij daadwerkelijk doen wat een verzekering belooft: hulp bieden als het nodig is.”

Al eerder dit jaar bleek uit vergelijkend onderzoek dat de verzekeraar volgens haar klanten zeer constant presteert. Vooral op ‘snelheid van werken’ en ‘accuratesse’ scoort OHRA bovengemiddeld goed. Ook behaalde de verzekeraar de koppositie in de Nationale Klantbelevingsindex van Integron. Uit deze monitor bleek dat klanten vooral de online bereikbaarheid van OHRA waardeerden. “De uitgesproken waardering onder consumenten zorgt ervoor dat wij een gezonde druk voelen om ook komend jaar vast te houden aan deze manier van werken. Door begrijpelijke producten aan te bieden, duidelijk te communiceren en goed te luisteren naar onze klanten, maar vooral door uitstekende service te bieden,” aldus Dujardin. “We doen er alles aan om dit hoge niveau vast te houden en onze dienstverlening nog verder te verbeteren.”

Sluit je een ONEforONE Zorgverzekering af, dan ontvang je zelf een goede OHRA Zorgverzekering met 7% collectiviteitskorting op je basisverzekering en verschillende aanvullende verzekeringen. Tegelijk is een ONEforONE zorgverzekering gekoppeld aan een zorgverzekering voor een weeskind in Tanzania. Lees meer over de voordelen van een ONEforONE Zorgverzekering en bereken gelijk je zorgpremie!

Bron: Origineel bericht van OHRA

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0 (from 0 votes)


Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Connect with Facebook

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© ONEforONE

url: 2 site: https://oneforone.nl/consumenten-kiezen-weer-massaal-voor-de-ohra-zorgverzekering/